STC Management Press Conference on May 28, 2009

Dear media friends,

We want to invite you to a press conference announcing the Concourse Medical Center event on

Press Conference Date: May 28, 2009
Time: 10:00 AM

Location: Concourse Medical Center康和醫護大樓
18575 E. Gale Ave
City of Industry, CA 91748
Room #195



In response to the wonderful outcome of last year’s Free Health Screening, STC Management and Concourse Medical Center are returning the support Rowland Heights residents has shown last year.

This year, we are very fortunate have Hsi Lai Temple’s sponsor at the health screening.

From the group of professional medical doctors, at your services attending to your health including check up such as pediatric spinal inspection, foot scanning, UV scanning skin, blood sugar check, glaucoma screening, elder gout screening, pain consultation, osteoporosis screening, and drug advisory.

In addition to free health screening, we have also invited to a Southern California Edison, Whittier Hospital, Metlife, Mt. San Antonio College, Diagnostic Medical Group, Central Health, etc to provide free information seminars. In the economic downturn, we are exploring how does multi-ethnic communities can be united to weather through this economic recession in 2009.

We will have prize drawing for all participators. Prizes includes 32-inch LCD TV, GPS navigation systems, personal portable computers.

We will also be serving free lunch to all participator, on the first come first served bases.

Don’t miss this fun and very informative afternoon. You will sure to benefit from this event!!!



【活動名稱】2009生耕致富回饋社區義診活動

【活動主旨】繼去年五月三十號舉辦的健康快樂營活動後,STC Management 與康和醫護大樓為了響應羅蘭崗華裔社區居民的踴躍支持與愛護,今年非常榮幸的邀請到佛光山西來寺的愛心義工來合辦這次的義診。

由康和醫護大樓的醫生群帶領的專業醫療團隊,為您服務的項目包括小兒脊椎彎曲檢查、足部數位掃描、紫外線皮膚掃描、血糖測量、青光眼檢查、老人痛風篩檢、疼痛諮詢、骨質疏鬆篩檢,以及藥物諮詢的服務.

除了免費看診服務之外, 我們還隆重邀請南加州愛迪生、惠提爾醫院、加福醫學診斷中心、以及大都會保險來提供免費的資訊講座, 從多方面來探討如何團結我們華裔社區的力量來度過這經濟蕭條的2009 年。

當天我們準備了精美的抽獎獎品包括32 吋 LCD 電視機, GPS 導航系統, 個人手提電腦,等 多項精美禮品. 千萬不要錯過唷!

Comments

STC Marketing said…
康和醫護大樓 30日義診
by 工業市訊
05.29.09 - 02:00 am
康和醫護大樓(Concourse Medical & Cosmetic Center)與STC Management,邀請佛光山西來寺的愛心義工合辦「2009年生耕致富、社區回饋義診」,並於30日(周六)上午9時起展開活動,地點在18575 East Gale Ave., City of Industry,連絡電話562-695-1513。

當天,康和醫護大樓的醫生群將帶領專業醫療團隊,提供下列項目服務:小兒脊椎彎曲檢查、足部數位掃描、紫外線皮膚掃描、血糖測量、青光眼檢查、老人痛風篩檢、疼痛諮詢、骨質疏鬆篩檢,以及藥物諮詢。

目前康和大樓的專業醫師醫療包括:加福醫學診斷中心,家庭全科Gloria Ko.,工傷醫療Central Occupational Medicine Provider,張元非醫師,康和藥房,康和眼科,仁愛醫療美容中心,神經學疼痛診療蘇華昌醫師,皇家纖體,林宏森美容整型外科,內科鄧嘉猷醫師,中心健康保險,ABC化驗中心,聯合門診醫療中心等。

除了免費看診服務之外,還邀請南加州愛迪生、惠提爾醫院、加福醫學診斷中心、以及大都會保險,提供免費的資訊講座,包括:中西合併的營養諮詢、如何紓解壓力心靈淨化、在經濟不景氣的時候如何計畫孩子們學費、並從多方面來探討如何團結華裔社區的力量來度過這經濟蕭條的2009年。

另外還有民俗舞蹈表演,攤位擺飾、電器大獎等,抽獎獎品包括32吋LCD電視機、GPS導航系統、個人手提電腦等。
STC Marketing said…
康和醫護大樓大型義診


(記者陳美伶/工業市報導)STC資產管理、康和醫護大樓、國際佛光會洛杉磯協會將於5月30日(週六)在康和醫護大樓(Concourse Medical Center)舉行「2009生耕致富:社區回饋及義診活動」,現場將有義診及多項財經及醫療講座,還有各式攤位、街藝、民俗表演與抽獎活動,免費入場,主辦單位將贈送每人一份參加禮,預計吸引近千人次參加。

STC 資產管理負責人許惠欽表示,這次義診為第二次舉辦,全天候的活動多元實用,包括免費義診、免費醫療或資訊、財經講座、家庭醫療保險諮詢、中西合併的營養諮詢,以及30多個各式攤位擺飾、新車展示、街藝表演、抽獎,更有來自台灣10多位舞者的民俗舞蹈演出,讓大家健康又開心。

今次針對社區人士提供的義診活動,義診項目主辦人魏醫師說明,時間將從上午開始至下午1點為止,檢查項目包括小兒脊椎彎曲檢查、足部數位掃瞄、紫外線皮膚掃瞄、血糖檢測、青光眼檢查、老人痛風篩檢及疼痛諮詢、醫療推拿、酯肪檢查,以及骨質疏鬆篩檢等。

至於表演活動,許惠欽說,則涵蓋中國扇子舞、楊氏內府派表演、少林功夫、健康瑜珈、音樂表演、鼓隊演出等,其他攤位也包含壓力抒解的心理諮商、「節源省炭」秘訣分享,令人期待。

美國經濟不景氣,華裔社區更應團結一致、共同協助大家維持個人身心健康及愉悅心情,許惠欽強調。

STC資產管理、康和醫護大樓、國際佛光會洛杉磯協會將於5月30日(週六)上午9點至下午4點在康和醫護大樓舉行「2009生耕致富:社區回饋及義診活動」,地址為 18575 E. Gale Ave., City of Industry, CA 91748;關於活動詳情,請電洽 (562) 695-1513。

http://www.taiwandaily.net/gp2.aspx?_p=kSF1c9zU9HTSgcYWlh5fZJhm0BYqkruY